יום שישי, 18 בספטמבר 2015

הצינור - מני שחק - מעשייה לפתיחת השנה החדשה. הישראלי היפה במיטבו .


מני שחק

מעשייה לפתיחת השנה החדשה:
נסעתי להביא את סבא וסבתא שלי מבת-ים לבית שלנו בשוהם, אחרי שעליתי להביא אותם, ירדנו אך האוטו לא הניע..35 מעלות והעצבים חוגגים.. פתאום עובר איש נחמד עם כלבו ששומע שהרכב לא מניע.. חוצה את הכביש ומנסה לעזור.. אחרי כמה דקות, אין ברירה, הוא אומר לי שהוא שומר מצוות אך "ישבור" את החג כדי לנסות להתניע עם הכבלים של הרכב שלו..
מנסים כמה דקות, אך עדיין לא מניע...
בלי לחשוב פעמיים, האדם הזה שלא פגשתי מימי, אומר לי:" חבל על הזמן שלך ושל סבא וסבתא, קח את האוטו ותסיע אותם לשוהם, תחזיר אותו אחר כך.."
אחרי כמה דקות של סירוב מוחלט לשמוע על זה, הבנתי שאין ממש ברירה, אחרת אני נתקע להרבה זמן..
מפה לשם, מצאתי את עצמי נוסע לשוהם על B.M.W של בן אדם שאני לא מכיר והוא לא מכיר אותי.. קצת נשארתי בלי מילים..

אז לא יכולתי להצטלם איתו, אבל תודה רבה לך דוד זיגמן מבת-ים, אתה איש יקר והלוואי שתהיה לך שנה טובה עם הרבה בריאות..