יום רביעי, 12 באוקטובר 2016

מכשיר הטאבלט שלי התפוצץ היום - התלקחות ופיצוץ מכשיר נייד ,טאבלט ,טלפון.

שלום לכולם ,
רציתי להראות לכם בסרטון זה שצילמתי היום משהו קצת מפחיד .
נכנסתי לפני כמה רגעים לחדר הזה ותראו מה מצאתי על הרצפה , חתיכת ברזל קטנה עם ציפוי של פלסטיק באחד הצדדים. חתיכת ברזל זו עמדה בצורה כזו על הרצפה , היא יכלה לפצוע מישהו בצורה חמורה מאוד אם היה דורך עליה.
זה לא העניין היחידי שהדאיג אותי ,העניין היותר חמור הוא ששאלתי את עצמי מאיפה הגיעה חתיכת ברזל זו לרצפה של החדר הזה, והאם יש לנו משהו שמכיל חתיכת ברזל כזו ? מכשיר מסוים או משהו אחר .
ואז נזכרתי שזה מזכיר את החלק הזה בנרתיק של הטאבלט שמחזיק את הטאבלט בפנים.
אבל איך הגיעה חתיכה זו לרצפה ? אולי הילדה הפילה אותו וזה נשבר ? לא ייתכן האישה הייתה אומרת לי . ואם האישה לא ידעה איך הטאבלט חזר למקומו שזה מדף גבוה בשולחן לימודים ?
אז ניגשתי לאותו שלוחן והנה מה שראיתי .
ככל הנראה אתמול ברגע שלא היינו בבית הטאבלט פשוט התפוצץ !
הסוללה שלו התנפחה והפכה להיראות יותר כמו כרית אויר ברכב  !
איזה מזל שאנחנו יותר מחודש לא משתמשים בטאבלט ולא נותנים לילדה הקטנה שלי לשחק בו . זאת אומרת הסוללה לא הייתה טעונה במלואה וזה יכול להיות מזל גדול אחרת הסוללה הייתה יכולה לעלות באש והייתה שורפת לנו את כל הבית.
המיוחד בימים אלו שמדברים הרבה על עליית מכשירים באש בעת שימוש או אפילו כשהם לא בשימוש , הרבה כותרות מתפרסמות באופן יומיומי בחדשות ובאתרי האינטרנט על אנשים שנפגעו ונשרפו והובהלו לבתי החולים או על רכבים או בתים שנשרפו בגלל מכשיר נייד או טאבלט שהתפוצץ.
אז אנשים ,שימו לב לזה טוב מאוד ,תשמרו על עצמכם ועל ילדיכם ועל הבריאות שלכם ,והכי טוב לא לשים את המכשירים שלנו במקומות דליקים ברגע שאנחנו לא נמצאים בבית אפילו אם המכשירים כבויים  כי הטאבלט שלנו התפוצץ בכלל כשהוא לא עבד יותר מחודש בכלל והיה כבוי.
כמוכן אל תטעינו את הסוללות שלכם יותר מדי זה עוד דבר שיכול להוביל לפיצוץ מטענים או מכשירים או סוללות. עוד דבר חשבו אחרון אני מאוד ממליץ לכם לא להשאיר מכשירים אלה בחדרי שינה או כל חדש אחר בעת שיש מישהו ישן באותו חדר , הקרינה של אותם מכשירים כשהבן אדם נמצא במצב סטטי הם יותר מסוכנים מזה שהוא נמצא בתנועה .