יום שני, 24 ביולי 2017

עיסא פאיד ואורן חזן משוחחים על אפשרות של משבר דיפלומטי עם ירדן - ולא היה שום חשיש בשיחה .


שיחה מעניינת בין "עיסא פאיד" פעיל מפורסם בפייסבוק בקרב ערביי ישראל ובעל דף נפוץ עם השר אורן חזן לגבי הציוץ שלו בטוויטר שעתיים אחרי התקרית בשגרירות הישראלית בירדן למרות שהיו עדיין הוראות של צנזורה על התקרית ,בציוץ שלו הוא תקף את תגובת הירדנים לאירועים האחרונים וגם לגבי התקרית האחרונה ואמר בין היתר שישראל שומרת על הישבן של הירדנים ושצריך לחנך אותם מחדש, פאיד במקצועו בעל עסק לרחיצת מכוניות מרבה להעלות לדף שלו פוסטים ביקורתיים על כל מני תופעות בחברה כמו זמרים נחותים שלא היו צריכים לשיר לדעתו , אנשים קמצנים , יוקר המחיה , המחיר האסטרונומי של העגבניה , הפוסטים שלו בעיקר מצחיקים על כל מני נושאים לוהטים ברחוב הערבי , הוא יצר לא מעט סרטונים בשיתוף צוות העובדים שלו במרחצה , הוא גם מרבה להתקשר לאנשים שקשורים לפרשיות של אותו יום או תקופה , מאיפה משיג את המספרים ?? אלוהים יודע .
אם תופתעו לגבי זה שאורן חזן מכיר אותו זה היה אחרי שעיסא שואל שוב ושוב את אורן חזן :"זה עיסא פאיד מה אתה לא זוכר אותי ?" , אז אורן חזן שואל/חושב שעיסא הוא מקלנסוה ועיסא אומר שכן למרות שהוא מיפו  , והשיחה זורמת .

איך אפשר בתוך כל הר הגעש שעומד להתפוצץ באזור אנשים כאלה מצליחים להצחיק אותנו שוב ושוב אולי כדאי לתת להם לנהל את המדינות של האזור . שתי סיגריות והכל נגמר .

תאזינו לשיחה ולא אל תחשבו לרגע שמדובר בחבורה שמעשנת חשיש זו שיחה אמיתית  לגמרי .

ארכיון הבלוג