יום שלישי, 12 במאי 2020

צפו: דודו פארוק חזר בקליפ חדש | איזה כיף

דודו פארוק , הגאון , תקטלגו אותו איך שאתם רוצים , מוזיקאי , גיבור קומי , טראגי , מה שבא לכם .. אבל הוא גאון ..



אחרי שנעלם בשיא הטירוף שהוא חולל כאן במדינה אחרי סדרת קליפים גסים בחלקם ואף מצחיקים , וגם נוגעים בנקודות כואבות של החברה , הוא חוזר אלינו בענק , הפעם עם דמות חדשה של גבר צעיר בן 46 שהוא קורא לו "בובי רז'ולו" , בובי מכור לדגים .

דודו פארוק כשהופיע בחיינו לראשונה עשה זאת בעוצמה כה גדולה והסעיר את כל המדינה וגרם להרבה דיונים סביב הדמות שהוא מביא לקליפים שלו , הוא התנצח עם כולם כמעט , הוא עזב ראיון באמצע ויכוח עם איל ברקוביץ' ואופירה אסייג בתוכניתם , היה רב אחד אפילו שאמר שהוא מסוכן ואפילו יותר חמור מהיטלר !!
חלק אמרו אז שכל ההתנהגות המוזרה כולל הקליפים הנועזים שלו הכל הצגה אחת גדולה , אבל ההיעלמות הפתאומית שלו וההתרחקות מתקשורת וההסתגרות בדירה מסתורית אותתו סימנים של אולי דיכאון ואולי משבר מסוים שהוא עובר .
החזרה של דודו פארוק כעת היא בדמות סינגל חדש שצולם בקליפ "חי כמו תינוק בעולם" , לא תמצאו דברים בוטים או גסויות בקליפ הזה , אבל תצאו ממנו עם תחושות מעורבות , אם אתם אוהבים את פארוק בטח תחייכו ותשמחו שהוא חזר , אם תצללו לעומק המלים אותי תמצאו קצת עצב גם , ריח של גאונות יש בקליפ הזה , נמתין לבאות של דודו פארוק , בתקווה שלא תהיה היעלמות פתאומית עוד פעם .




המלים של השיר :
"כמו תינוק בעולם"
כמו תינוק בעולם
אתם לא שומעים אותי
כמו תינוק בעולם
אתם לא רואים אותי
תינוק בעולם
אני רוצה לינוק
כמו תינוק בעולם
אני רוצה תינוק
אז למה ככה חזק אלוקים
מודה לך אלוקים
אנחנו בסך הכל תינוקות
ילדי החיים, כן
אני קיבלתי מרפק
קיבלתי זנב
קיבלתי צלקת גדולה על הגב
אבל הצלקת של החיים
היא הצלקת
של הגדולים
אבל אני חי כמו תינוק בעולם
אני חי כמו תינוק בעולם
אני בצינוק כמו תינוק בעולם
הכל מושלם הכל מושלם
אבל אני חי כמו תינוק בעולם
אני חי כמו תינוק בעולם
אני בא תינוק כמו תינוק בעולם
מושלם, מושלם
גולדסטאר
קורונה
סלמונלה
מרדונה
איזה כיף לי
צוחק על העולם
אוהב את העולם
כמו תינוק יהודי
אני קורא לך אמא
כמו תינוק בעולם
רוצה אליה
אז למה ככה חזק? אלוקים
מודה לך אלוקים
אנחנו בסך הכל
ילדי החיים, כן
אני קיבלתי מרפק
קיבלתי זנב
קיבלתי צלקת גדולה על הגב
אבל הצלקת של החיים
היא הצלקת של הגדולים
אבל אני חי כמו תינוק בעולם
אני חי כמו תינוק בעולם
אני בצינוק כמו תינוק בעולם
הכל מושלם הכל מושלם
אבל אני חי כמו תינוק בעולם
אני חי כמו תינוק בעולם
אני בא תינוק כמו תינוק בעולם
מושלם, מושלם
גולדסטאר
קורונה
סלמונלה
מרדונה
איזה כיף לי
צוחק על העולם
אוהב את העולם