יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

סיפורו של הנער הדרוזי עמית - זוכה מדלית הארד באליפות העולם האחרונה באגרוף תאילנדי - מאת נפתלי בנט - פייסבוק

‏‎Ashraf Mdah‎‏ שיתף את ה‏תמונה‏ של ‏נפתלי בנט
27 דקות · 
אז ככה.
יש לי אח דרוזי ושמו ד״ר וחיד מדאח מהכפר כסרא סמיע בגליל.
הוא ציוני אדיר.
אביו פצוע צה״ל שנפטר מפצעיו.
אחיינו לוחם משמר הגבול שחיסל את המחבל בפיגוע בירושלים.
אני אוהב אותו ואת משפחתו היפה.
**
בנו (בעצם אחיין שלי:-)) עמית, למד ביסודי כפר ורדים.
לפני שלוש שנים עמית חטף מכות קשות ממישהו.
הוא נכנס לדיכאון, חשש לישון לבד בלילה.
אבא שלו החליט לספק לו שעורים פרטיים באגרוף תאילנדי עם מאמן מופלא אלכס דר.
**
תוך שנה עמית הפך לאלוף ישראל במשקל 45 קילו!
**
לפני כשבוע באליפות העולם באגרוף תאילנדי (בתאילנד) עמית התאגרף מול אלוף רוסיה והפסיד לו וזכה בארד!
**
עמית התעקש לקבל את המדליה עטוף בדגל ישראל, למרות הרגישות.
(בתמונה: מימין)
הוא לא מתנצל על היותו ציוני.
**
עמית חולם להיות קצין בסיירת מטכ״ל, ואני מאמין שיצליח לממש חלום זה.
**
תנו כבוד לעמית ולעדה הדרוזית המופלאה.
הבאת כבוד לישראל.
אני כל כך גאה בך עמית!

ארכיון הבלוג